Onsdag

Igår hann jag faktiskt inte skriva något. Kom till skolan och vet ni vad vi fick göra?? Städa på framsidan av skolan vilket innebar att plocka fimpar och skräp! Trodde faktiskt inte Almås kunde sjunka så lågt!!!!! Sedan var det att jobba för fullt ändå tills vi slutade vid 12.

Efter skolan gick jag och Mitt blåbär upp till Vesa. Sebastian skulle tatuera sig och jag var med uppe hela tiden. Det är ju trots allt ganska kul att se någon pinas. Men snart är det min tid. På tisdag kl. 13.00 ska mina blommor och text tatueras in :)



Idag är det strålande sol och jag har suttit ute i några timmar nu och solat. Är det något jag älskar så är det att sola, fast det blir väldigt varmt och svettigt men det bjuder jag på ;) Haha

Nu blir det snart en lång kall dusch :D


Jag och mitt blåbär <3
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0