Påsken är över

Nu är påsken över. I lördags (Påskafton) var vi ute i Äspered ett gäng. Grillade och hade det trevligt. Skulle även skjuta fyverkerier men de glömdes totalt bort mellan drinkarna. Var riktigt trevligt och alla var hur trötta som helst igår. Låg och sov hela dan sedan vid 6 tiden (när folket vågade köra igen) åkte jag hem till Sebastian. Sliten och hur trött som helst kom jag hem till han. Tog en dusch och sedan låg vi i sängen åt godis och kollade på tv :) Mys!

Idag har det var en lika seg dag igen. Kom hem vid 12 tiden sedan har jag nästan sovit hela dan. Kanske blev lite fööör bra i lördags? :P

I morgon är det skola igen och jag ska nog boka tatueringstid :D

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0