Skärtorsdagen

Påsken är här, även detta året.
Igår åt jag lunch med pappa sedan gick jag upp till Sebastian när han tatuera sig hos Vesa. Efter de var det raka vägen hem och vänta på mamma som hade handlat mat till kvällen. Blev kyklinggryta och potatisgratäng.

Idag blir det hem till pappa och fira mig. Om jag fattade rätt igår så blir det egna köttbullar till lunch sedan förhoppnigsvis tårta :)

Ikväll ska jag hem till Sebastian och sova där. Sedan är det fullrulle hela långfredagen. Den dagen som brukar vara så lång och tråkig blir nog inte det detta året. Ska vara hos farmor och farfar klockan 1 sedan hem vid kvart i 4 för att ha gäster här hos mamma. Hela släkten tror jag kommer och äter påskmat. Kommer även fira mig.

På lördag blir det grillning (?) med gänget :)

Glad Påsk :)

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0