SMS konversation

SMS konversation mellan mig och Math.

Mickan: Jag har blivit medlm på en dejtningssida till dig så du får inte bli förvånad om de kommer ringa massa killar till dig nu :) Ha en vacker dag.

Math: VA?!! :O  Du skojar med mig?!.... Nu kommer ju bara massa fula utvecklingsstörda killar ringa mig!

Mickan: Ja vem vet. Lr gamla äckliga fyllesvin. Men lovar dig du behöver inte träffa alla som ringer utan bara om som verkar snygga :)

(Under tiden innan jag får svar säger jag till Emelie) Mickan: Det hade vart roligt att få någon kille att ringa henne nu! Hahaha xD

Math: Hahaha, vad är du på för jäkla störd humör? Nä, erkänn att det är du och emelie som skojar? :P

Mickan: Den här dagen ska man inte ta något seriöst! :) Haha

Math: Hahahahaha, tack gode gud. Det är ju den första april!!! Hahhahahaha! ;D

// Mickan

Kommentarer
Postat av: Ksm

Haha, hon är inte allt för bright det lilla trollet.

2009-04-02 @ 16:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0