Sol & Myror

Guuud vilket fint väder. Jag har precis kommit in efter att ha tillbringat 2,5 timmar i en solstol på våran baksida. Satt enbart i linne och mysbyxor, såå skönt. Eftersom våran baksida ligger i lä bli det extra varmt där och det blåser inte. Blir alldeles för varmt på sommaren men en sån här vårdag är det perfekt. Och tro det eller ej, mina fräknar har redan tittat fram. Några enstaka timmar i solen och dom j*vlas redan med mig. Suck!

När jag satt där ute tänkte jag hela tiden på hur mycket djur det har kommit fram helt plötsligt och när jag kommer in ser jag att det kryper en myra på datan!!! Får total panik då jag hatar myrer så fram med fjärkontrollen springer runt som en galning och skriker med fjärkontrollen i högsta hugg. Efter några få minuter (som kändes som en evighet) dog den lilla myran en plågsam död. Var inte meningen men eftersom jag inte prickade så bra gick inte döden så fort. Nu kryper det på hela kroppen och känns som alla myrer är just på min kropp!!

Älskar våren och sommaren men varför alla dessa småkryp?!!

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0