Sol

Igår var jag hela dan på Kicks, 10-18 så var rätt trött när jag kom hem. Vi grillade kyckling sedan drog jag till Kent. Var lugnt där med lite drinkar, musik och prat. Mycket trevligt. Sedan drog vi ner till stan vid 12 tiden och mötte upp mitt blåbär (som faktiskt kunde gå även om han hade druckit en massa :P). Gick till Tonic och träffade på lite folk sedan gick jag hem. Kände inte alls för att vara social utan ville bara hem och sova.

Somnade och vaknade i morse hur trött som helst.

Nu har mitt blåbär åkt hem och jag sitter och lyssnar på Breaking Benjamin. Ska upp till Math om någon timme för att hjälpa henne i lägenheten. Min Dear har skaffat lägenhet och det ska målas och tapetseras och jag tänkte vara lite snäll idag och kanske hålla i penseln lite.

Ha en bra och solig dag :)

// Mickan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0