09.02.22

Söndag idag.. Har inte vart ute i helgen utan i fredags tog jag de lugnt hemma. Drack lite öl hemma hos pappa sen åkte jag hem och stensomnade kl 22.

I lördags kom Sebastian hem från sjukhuset så tillbringade kvällen och natten med han. Kollade på lite film och melodifestivalen.

Idag har jag börjat kolla på OC, fösta säsongen. Kollade bara på sista säsongen sen bara vissa avsnitt men nu hade jag tänkt och se alla. Har redan sett halva första säsongen. Såå bra är det!!

Snart blir det stek här (Jörgen är kock idag). Ska bli jätte gott. Blev även bjuden på en öl och så hör jag från vardagsrummet: Hon ska inte ha öl, hon ska ju till skolan i morgon. (Ja man märker att mamma är hemma igen). Men efter att ja frågad henna vad hon ska göra i morgon om hon kansek var ledig blev det tyst :P

Så just nu sitter jag och dricker lite öl och lyssar på Linkin Park!  Precis som en söndag ska vara..... eller kanske inte?
// Mickan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi;)<3<3<3//sebastian;)

2009-02-22 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0