Bad

Har precis tagit mig ett varmt skumbad. Skrubbade hela kroppen sedan hade jag även en ansiktsmask. Ansiktsmasken är en sådan djuprengöring som man ska dra bort och eftersom jag låg i badet när jag hade på den var jag tvungen att bada klart innan jag kunde dra bort den. Fick dock inte bort allt pga allt vatten som hade kommit i ansiktet. Så ett tips: bada inte med dom maskarna, du får ett h*lvete när du ska dra bort dom sen. Men men ibland tänker jag inte längre än vad näsan räcker.

Men trotts att ansiktsmasken krånglade känner jag mig som en ny människa nu :)

Ska snart ner till stan för att kolla present till pappa som fyller år på fredag sedan ska jag övningsköra med bilskolan.
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0