Fallarätt

Igår var det bus med my dear hela dan. Sedan på kvällen gick vi ut på krogen. Fick bli Swing eftersom det är mest folk där på torsdagar.

Först var det inte alls mycket folk men runt 11 12 blev det mer. Varken jag eller Math var på partyhumör så vi satt mest och drack öl och kollade på alla som dansade. Tanken slog mig hur många de borde finnas som fått sig ett gott skratt när dom sett oss skakat loss på dansgolvet. Vi är ju inte heller dom som är seriösa när det kommer till dansen så ett och annat fult steg blir det.

Efter att klockan blivit 12 och vi fått en stämpel gick vi för att äta. Gick först till Borås kebeb, stäng. Upp till Tellus, stängt. Så efter att jag har predikat ett tag hur dåligt Borås är som inte ens har ett matställe öppet på en torsdag fick det till slut bli en Falafel. Träffade på två gubbar i 50 år ålderna som kom från Dalarna som också skulle köpa mat där. Fast dom kallade de för fallarätt istället xD

Efter att ha fått maten och jag blivit buren runt en bänk av den manliga eskorten fick vi äntligen i oss lite mat i magen. Klockan var kvart i ett och vi ville bara hem.

Sängen har nog aldrig varit så varm och skön som den var igår. Första gången jag har haft tråkigt på krogen men någon gång måste de vara den första. Kom fram till att en vit månad väntar mig i mars.
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0