Konsert

Jag har alltid tyckt om musik, en stor anledning till det är nog att min kära far har ett stort musikintressa och han har även jobbat med musik.

Min första konsert var faktiskt Westlife i Stockholm (var 10 år). Alla har haft sin pojkbandstid :) Haha. Sedan har faktiskt vi haft som en liten sommar grej att alltid försöka gå på en konsert varje sommar i Varberg. Alltså pappa, jag och hans sambo. Nu de senaste åren har det blivit lite sämre.

De konserter jag hunnit med är: Håkan Hellström (2-3 gånger), The Ark, Magnus Uggla (2 gånger), Lena PH, Darin, Backyard Babies, The Rasmus, Di Leva, Nic, Kent, Takida, Lars Winnerbäck.. och några fler.

För några år sedan hade dom en konsert som hette Kalas. Massa artister som åkte och spelade i hela Sverige så lite svårt att komma på vilka band som spelade där. Tycker det är tråkigt att det inte finns längre för var alltid så bra artister.

Detta året blir det Ill Nino, Dead By April och Metaltown. Vill även till Hultsfred och Peace and Love men vi får se :)

Nu måste jag springa iväg till bilskolan!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0