Looov

I fredags var det bio men den var sådär tyckte ja. Ingen jag kan tänka mig att se om men ändå kul att se. Efter filmen åkte vi hem till Sebastian och kollade på en Beck film sen stensomnade jag.

Igår kom my dear förbi och vi satt och skvallrade om veckan som gått sen gick hon ut på krogen (jag var helt slut så orkade inte). Eftersom mamma och Jörgen var hos några kompisar var jag självhemma och kollade på Braveheart. Vilken bra film, kollade dock inte klart men ska göra det någon gång i veckan.

Somnade kanske runt 1 och sov i 11 timmar. Vaknade och fixade i ordning mig sen hem till pappa och ha kalas.

Nu är jag på hemmaplan igen och sitter å lyssnar på Linkin Parks gamla skiva. Sååå bra :)

I veckan är det lov.. är såå skönt!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0