Mer om mig

Det är många som säger att dom vill lära känna mig mer så tänkte skriva lite om mig själv. Ibland får man vara ego :) haha.

Jag heter iaf Michaela men kallas för det mesta för Mickan eller lillen. Är 90:a alltså 18 år men fyller 19 nu i april. Bor i Borås tillsammans med min Mamma och hennes sambo. Mina föräldrar är skilda sedan jag var 8 år. Pappa bor här i Borås med men i ett hus på Dammsvedjan med hans nya sambo. Mamma och hennes sambo och hans två barn bor i en lägenhet nästan mitt i stan. Jag går sista året på Handelsprogrammet på Almåsgymnasiet.

Som ni säkert har märkt så festar jag rätt mycket. Men nu i vår börjar det nya livet som för så många andra. Ska inte vara ute lika mycket och ska börja träna igen. Har haft ett allt för stort uppehåll, nu får man faktiskt börja tänka på beach 09!
 

Är väldigt mycket med my dear Math, även kallad Mathilda. Vi gör allt som ingen annan gör. Haha nä men vi är rätt sjuka faktiskt, är inte rädda för att skämma ut oss om man säger så. Brukar även träffa Em men eftersom hon har skaffat sig stadigt sällskap har vi inte vart så mycket det senaste. Lite tråkigt men jag vet hur det är.


Nu kommer jag inte på nått mer, orkar inte tänkte.. Haha latheten kommer fram igen! :P Om det är något du undrar är det bara att skriva :)

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0