Mjölk

Har ni tänkt på hur gott de är att dricka mjölk när man ska sova? Det sägs ju att de även ska hjälpa en att somna, även om detta inte är sant (fast jag tror de). Så nu har jag precis vart uppe och druckit mitt glas med mjölk.


Lite kul är det att jag skriver om mjölk, vanlig hederlig svensk mjölk på bloggen men har man inget och skriva så skriver man det man kommer på.  Ni kanske ska vara glada att jag inte börjar komma in på mina funderingar för dom är många.

På tal om det så sa jag till Sebastian igår att jag nog ska skriva ner alla funderingar på ett papper och sedan skicka in och få alla svar. Fick dock svar på några igår, vissa kan mer än vad jag kan och det kanske är tur. Haha.


Nu ska jag återgå till mitt Simpsons tittande så ska inte somna än om inte mjölken nu gör att jag somnar. 


ZzzZzzzZzzzz...........


Kommentarer
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=29a2e223-25b7-4c9b-9839-269a167d8896

2009-02-11 @ 11:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0