Pappa fyller år

Nu har jag äntligen helg. Idag har det gått jätte bra på kicks har dock inte vart så mycket och göra så jag har ordnat lite på lagret. Förstår inte hur man kan ha de så stökigt där nere. Man hittar både lättare och det ser snyggare ut om man ställer in allt i hyllan. Har bara gjort hårfärgen (ja, den återkommer till mig hela tiden) men skulle gärna ta ut allt därifrån och börja om på nytt. Men det är ett evighetsjobb, antar att jag kanske är lite för pedant.

Idag fyller pappa år så ska snart åka hem till han och så skulle vi fika lite. Men tror det blir att vi tar en öl ihop istället. Eftersom Sebastian ligget inne på sjukhuset blir det nog en kväll själv hemma. Dricka lite öl och ta mig ett varmt skumbad kanske?
// Mickan

Kommentarer
Postat av: LOVE

Tack så jättemycket. Och ursäkta det sena återbesöket. Har fått ovanligt många kommentarer de senaste dagarna. Bild på ringarna finns nu på vår blogg. Ha nu en bra söndag.

2009-02-22 @ 13:05:59
URL: http://www.metrobloggen.se/fatman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0