Trött

Hade svårt att somna i natt även om Em sov jämte mig (brukar ha lättare att somna om någon ligger jämte). Låg och vred och vände mig ett antal timmar sen när jag väl somnade var det en orolig sömn. Vaknade av att klockan ringde vid 6 sen låg vi i sängen tills halv 8. Blev lite stressigt men vi hann till kl 8.

Mina drömmar blir bara konstigare och konstigare. Innan var det väldigt sällan jag kom ihåg drömmar men den senaste tiden kommer jag ihåg drömmarna efter varje natt. Nu snackar vi inte fina drömmar utan konstiga. Inte mardrömmar men konstiga. Häromnatten blev jag exempel skjuten, lagad av ett gäng med svart luvor och massa annat.

Finns det något man kan göra för att inte komma ihåg drömmarna? eller tolka dom? Jag tycker det är jätte jobbigt att komma ihåg dom och vill veta vad dom betyder.

// Mickan

Kommentarer
Postat av: jennifer

I natt drömde jag att vi köpte tillbaka huset i V-fors. hihi alla gamla tapeter osv var kvar.

Jag frågade dig - vill du verkligen bo här?

Jag ville inte det utan sa att köpet skulle gå tillbaka. Jag ville in till stan igen.

DET var en konstig dröm.

2009-02-17 @ 17:08:04
URL: http://spookywoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0