17 jan

Vaknade upp med världens migrän igår så var hemma hela dan och tog de lugnt. På eftermiddagen när migränen var bättre kom Math hit och vi gick en liten upptäcksfärd i skogen. Sedan var det mys hemma hos mig med massa gottit (fruktsallad mm).  Var även på stan och tog en öl. När vi satt där nere kom vi fram till medan alla typ går på förfester och verkligen super går vi bara ner och tar en öl. Detta händer rätt ofta och jag tycker det är jätte mysigt. Man behöver inte dricka en massa för att ha kul!

Idag har jag vart och köpt högtalare till min bärbara data. Tröttnade på det dåliga ljudet som är i datan bara. Så nu blev det plötsligt roligt att lyssna på musik igen.

Ikväll blir det utgång, förmodligen Trägårn. Först blir det en sväng förbi Maths kusin (som är 15). Jupp det blir fjortisfest, men vet hur irriterande dom kan vara så kommer förmodligen bara gå förbi och säga hej.

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0