3 januari

Jag förstår inte hur man kan vara så trött. Igår kunde jag inte somna som vanligt så somnade när klockan var runt 4. I morse blev jag väckt klockan kvart över 11 men kunde absolut inte gå upp, var helt slut. Slutade med att jag gick upp vid 1 istället. Inatt kommer jag säkert inte kunna sova heller pga att jag gick upp så sent idag. Får försöka vända tillbaka dygnet nu innan skolan börjar.

Igår såg jag ännu en bra film, Twilight. Hade inga förväntningar alls på den filmen men den visade sig vara riktigt bra. Pratade med en killkompis och han hade vart på bio på den. Han sa att det var typ 5 killar och 50 tjejer, han fattade inte riktigt varför. Men jag kan säga att jag förstår tjejerna!! :) Hehe

Idag ska jag och My dear gå på bio. Blir "Vi hade iaf tur med vädret.. igen". Haha tror inte den är lika bra som första men med våran sjuka humor kommer ni nog skratta ganska mycket :)
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0