Ensam hemma

Inte filmen alltså utan jag är det, hela helgen
Efter två långa dagar på Kicks har jag vart helt slut. Bara åkt hem och lagt mig i sängen. Men igår firade vi Em som fyller 20 idag. Började hemma hos Kent och drack lite sen tog vi taxi till Katrinedals Bowling. Jag tycker egentligen inte det är så kul att bowla men det var faktiskt riktigt kul. Första omgången gick det riktigt dåligt men kom ändå 2:a. Andra omgången gick det riktigt bra. För alla andra gick det bara sämre men för mig var det tvärtom. Antar att alkohol är bra, haha. Vann iaf överlägset den sista gången. Det kommer jag leva länge på ;)

Efter bowlingen gick vi till tonic men som vanligt börjar magen kurra så jag och My dear gick till Donken och åt lite. Sen tillbaka till tonic. Var helt slut i hela kroppen, att jobba i 8 timmar två dagar i rad plus att man inte är helt frisk sätte sina spår. Gick hem väldigt tidigt, kan va skönt de med ibland.
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0