Funderingar

När jag ska sova ligger jag alltid och funderar på en massa saker, allt från himmel till jord. Exempel vad man ska göra dan efter, vad man ska skriva på bloggen osv. Men saken är den att när man sen vaknar på morgonen har man glömt bort allt. Har funderat många gånger på att lägga papper jämte sängen så att jag kan skriva ner allt men vem orkar tända lampan när man försöker sova? Kanske finns en sån grej som man kan koppla till hjärnan som skriver ner allt man tänker på. Hade vart väldigt kul att läsa sen. Men herregud vad det hade vart mycket! Min hjärna går på högvarv hela tiden (kanske därför jag har svårt att somna). Men då hade man kunnat göra en statistik på hur mycket man tänker på den saken och en annan sak, ja ni fattar.

Meen, vem hade orkat de?!


Nu ska jag ta en koppkaffe och ringa Math :)
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0