Låt den rätte komma in

Är fortfarande sjuk, så tråkigt. Hostan är dock bättre idag men förkylningen har blivit värre.

Efter skolan så åkte jag och Em hem till mig, blev att ligga i sängen och kolla på Låt den rätte komma in. En svensk vampyrfilm. Trodde faktiskt den skulle vara riktigt bra men de visade sig vara en riktig b-film. Vi låg och skrattade åt saker som var så töntigt. Kollade inte klart på filmen utan såg kanske 45 min sedan spolade vi till slutet och såg de sista 5 minutrarna. Slutet var så dålig och om jag hade sett hela filmen hade jag blivit riktigt arg. Tur att man inte såg den på bio säger jag bara för snacka om att slänga pengar i sjön!

Ikväll blir det lungt, ska försöka bli frisk till helgen.
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0