Måndag- ny vecka

I natt, lr rättare sagt i morse somnade jag vid 7. Vad är problemet med min sömn egentligen? Iaf, vaknade vid 11 och så kom Em förbi. Kul att träffa henne har inte träffats sen vi slutade skolan innan lovet. Pratade om vad som hänt de senaste veckorna sen satt vi mest å skratta åt roliga filmer! :)

Annars har jag inte gjort så mycket, träffade Math innan och snart kommer hon igen. Ikväll blir de utgång, har hört att de är många som ska ut så de blir nog kul.

Dan idag har förövrigt vart helt emot mig. Kan de bero på att jag bara sovit 4 timmar i natt eller så har jag helt enkelt bara otur. Ska bli kul och se hur denna kväll kommer sluta. Känner på mig att den kommer kanske inte sluta så bra. Men men de återstår att se.

Usch på onsdag börjar skolan igen, känner inte alls för de!!!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0