Nackspärr

Jag har typ fått nackspärr i natt, känns sådär kul kan jag säga. Just nu ligger jag i sängen med min stora halsduk runt halsen och tycker mest synd om mig själv. Är helt slut, kan de bero på att klockan ringde och väckte en kl 6 i morse? Skulle helst vilja krypa ner i sängen och kolla på en bra film. Ska nog ta och göra det senare. Måste bara komma på någon bra man kan se.

Den träningen jag skulle träna idag blev aldrig av. Såg att det inte alls var det passet jag ville gå på så istället har jag tagit de lungt och lyssnat på gamla låtar hela eftermiddagen. Nu ska jag försöka vara lite aktiv här sedan lägga mig och slöa igen (gud vad jag är lat egentligen :P)


// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0