Nödställd häst räddad ur sankmark

Ur BT den 15 jan.
"En häst hade gått ned sig i sankmark på en gård i Tvärred vid lunch tid igår. Då visste man inte hur länge hästen hade suttit fast. Räddningstjänsten från Vegby och Borås kallades till platsen, och även en styrka från Mark där man har ett specialfordon för djurräddning.
- Hästen drogs upp och mår skapligt bra."

Hahahaha gud vad jag skratta igår när jag fick ett sms om att en kompis häst hade fastnat i ett träsk. Stackars häst egentligen men eftersom man har sån skadeglädje kan man ju inte låta bli att skratta.

Kollade även på american funniest home videos, inte för att det är så där jätte roligt men ett klipp fick mig verkligen att vika mig av skratt. Var en hund (tror jag? :S) som sprang in i framhjulet på en som cykla. Haha de såg såå roligt ut men stackarn fick säkert jätte ont.

Jag och Math har alltså världens skadeglädje och så fort man ser någon ramla nere på stan gissa då vilka som skrattar högst? Jo vi :) Så passa er att ramla framför våra ögon om ni inte vill att någon ska skratta åt er.
// Mickan

Kommentarer
Postat av: SENSUELLT

men gud så hemsk du är?

2009-01-15 @ 18:50:07
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0