Nyårsafton

I tisdags träffades jag och Math på stan vid halv 12 för att ta en öl. Gick till Swing och var faktiskt rätt mycket folk trots att det bara var en tisdag och dan innan nyårsafton. Tog två öl sedan gick vi hem till mig och låg och pratade länge. Vaknade klockan halv 1 på nyårsafton. Båda kände sig jätte slitna, undra hur det kan komma sig?

Gjorde i ordning oss för kvällen och hämtade ölen. Började drick redan vid 3. Klockan 5 gick vi ner till stan och åt jätte god mat. Delade på 1,5 l kanna med öl. Efter att ha ätit klart gick vi hem till mig igen. Satt här ett tag och lyssnade på musik. Sen drog vi hem till en kompis och var där. Jag, Math och två killar, alltså inte så mycket folk men jätte kul var det.  Skulle åka ut till Dalsjöfors på fest men bussarna gick lite konstigt.


Vid tolvslaget gick vi upp till vattentornet. Var inte alls så mycket folk, kanske berodde på att det var massa poliser där i år. Träffade mamma och deras gäng. Efter 12 gick vi på efterfest hemma hos mig. Ja ännu en gång slutar det att man efterfestar med mamma. Alltid lika kul alla skakade loss riktigt rejält på dansgolvet och alla var nog mer eller mindre lika fulla.


Slutade med att man somnade vid 5 tiden kanske lite för full. Vaknade vid 11 idag och var helt slut.


Nyår blev jätte lyckat med massa trevligt folk och kanske lite för mycket dricka, men det är ju bara nyår en gång om året. Har massa roiga bilder som jag lägger upp ikväll eller i morgon :)

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0