Spökar de?

Precis jämte min säng har jag en lampa ståendes på ett bord. Lampan har massa olika plattor som hänger ner och alltså rör sig om man stöter till lampan. Men de senaste dagarna har jag tänk på att det alltid står två stycken av dom och går runt i en cirkel. Har egentligen gjort det väldigt länge men har alltid trott att jag stött till bordet. Det var egentligen idag som jag insåg att dom rör sig i vilket fall.


Jag behöver alltså inte ens stöta till bordet och mitt fönster är stäng så det man inte vara vinden, så vad är det egentligen? Spökar det eller vad är det?


Eftersom tanken slog mig idag att det kanske spökar sitter jag faktiskt här lite halvrädd (är ju både mörkrädd och rädd för spöken) och undrar om jag kommer se något mer snart. Lite halv läskigt att vara själv hemma, kanske ska ta bort lampan så att jag slipper se dem röra på sig i ögonvrån hela tiden?

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0