The TT-round

I lördags blev de som sagt en tt-runda.
Math kom till mig vid 8 tiden och vi satt och lyssnade på musik och drack öl. Sedan gick vi ner till stan. Efter halva biten insåg jag att jag glömt min mobil hemma. Hur kan detta hända? Min mobil är mitt liv och jag går inte utan den. Det var bara att vända.  

Vi var nere i stan runt 22 tiden och gick till Trägårn. Satt och tjötade med folk och drack öl, gick ner till Tonic en sväng för att kolla läget sen upp till Trägårn igen.

Klockan 00 var det fullt på Trägårn och dom släppte knappt in något folk så dom vi skulle träffa fick inte komma in. Jag och Math skulle dra till Tonic men hon blev hungrig så var en snabbis på Subway så hon fick sig lite mat. Sedan in på Tonic igen fast den här gången fick vi stå i kö i säkert 20 min för att komma in!! Helt sjukt och jag som inte ens tyckte det var så mycket folk där inne. Men men inga sura miner (även om jag var nära på att ge upp ett antal gånger). Till slut kom vi in och klockan var säkert lite efter 1.

När krogen stängde var det glädjeskutt till busstorget (fråga mig inte varför 3 personer försöker göra glädjeskutt på fyllan men det gjorde vi iaf. Kom fram till att jag inte var vidare bra på de där :P haha)

En riktigt lyckad kväll blev det, även om den blev lite annorlunda.

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0