Tisdag

Inget går riktigt som jag vill idag, kan det bero på att jag för en gång skull vaknade med ett leende på läpparna? I morgon hoppas jag så fall att man vaknar som vanlig, trött och sur och vill bara sova vidare.

Skoldan idag har faktiskt vart riktig rolig. Antingen var det just för att morgonen var så bra eller så var det helt enkelt att jag, Johanna och Carro lyckades liva upp stämningen på lektionen.

Har precis vart ute och övningskört. Är jätte stolt över mig själv att jag äntligen kommer ut överhuvudettaget. På fredag är första lektionen och det ska bli riktigt roligt :)

Nu ska jag återgå till Simpsons och mitt godis.

See yah :)
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0