Ut och grilla mitt i januari?

Ja visst kan man de. De är precis vad jag, Math, Emil och Johan har sysselsatt oss med ikväll. Dock klagade alla hela tiden på att de var kallt, förutom jag som typ svettades. Börjar fundera på om jag håller på att bli sjuk igen, för inte kan de vara normalt att sitta och svettas en kväll i januari?


Efter vi typ slängt i oss maten, belysningen släcktes och alla började skrämma mig som är mörkrädd tog vi BMWn till Math. Var ensamma i hennes hus och alla fyra la oss i sängen för att kolla på Bad Boys 2. Haha den filmen var riktigt rolig. Johan somnade och tryckte in mig och Emil i väggen och Math skickade massa sms :P haha så kul har vi de. Nä men kvällen var faktiskt riktigt kul och jag skrattade så att jag fick ont i magen. Haha.

Nu ska jag äta lite korvbröd sedan lägga mig och sova.

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0