Vit helg

Ja i helgen hade jag och Math en vit helg. Alltså en helg utan alkohol, även om vi var grymt sugna på att gå ut så gjorde vi aldrig de.. Duktiga vi är! :) hehe.
Igår träffade jag my dear i stan och handlade massa mat. Sedan kom Em och hämtade oss och vi åkte sedan ut till Math i Seglora. Åt tacos och kollade på Madagaskar 2 och Morgan Pålsson- Världsreportern. Haha alla tre fick oss ett gott skratt!

När vi sedan skulle gå och lägga oss började vi prata om rymden. Är inte det helt sjukt egentligen? Jag menar så många frågor vi hade igår och man vet inte svaret på typ någon. Sedan ställde vi oss frågan varför inte folk tror på spöken men typ alla tror på rymden! Rymden är ju helt sjuk. För de första det måste finnas ett slut, allting har ett slut. För de andra svarta hål, hur ser man ett sånt egentligen? Jag menar rymden är ju svart... :S 

Pratade även om vandrande pinnar. Haha slutade med att vi började prata om vandrande skogar! Hade inte det vart lite läskigt om det plötsligt kommer en vandrande skog och typ alla måste stanna inne och låsa dörrar och fönster?!

Ja ni hör ju, vi har våra väldigt sjuka funderingar! Har kommit fram till att jag måste nog filma någon gång när vi sätter igång och pratar. Hade vart väldigt kul att se sen :)

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0