3 dagar kvar

Snart snart!!
Kan inte fatta att jag tar studenten om bara 3 DAGAR!! Jag är jätte nervös redan, vet inte varför men känner mig som ett litet barn innan julafton. Drömmer massa mardrömmar om att jag ska glömma att ta på mig studentmössan, ramla när vi springer ut och massa annat. Men allt kommer säkert gå jätte bra, eller jag hoppas de. :S

Massa att göra nu innan studenten. Idag har ska jag packa det sista (flyttar ju på lördag). I morgon åker jag hem till pappa och hjälper dom att städa sen på kvällen blir det att gå och titta på Bäckängs bal. På torsdag ska jag göra ordning mig så mycket som möjligt för studenten. På efter middagen sminka Carro som ska på fest på kvällen sen ska jag sitta och göra mina naglar.

Stress stress och åter stress!
// Mickan

Kommentarer
Postat av: Lina

2009-06-09 @ 14:29:42
Postat av: Lina

Hej

nä det tror inte jag heller hon vill, men vad gör man inte för ett kort :)

Lina

2009-06-09 @ 14:30:43
URL: http://linacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0