Fullt upp

Tänkte precis skiva att jag inte bloggat för att jag haft fullt upp sen insåg jag att jag har all tid i världen..

Igår kom jag hem vid 11 tiden och la mig lite i solen, måste blir brun :) Efter bara en timme tröttnade jag och gick in och la mig i sängen. Två timmar senare vaknar jag och inser att jag nästan sovit bort hela dan. Gick ner till stan och fixade lite saker, Bland annat klockan som jag fick i studentpresent :D Träffade Linette för att ta en fika på Viskan kom hem vid halv 8 tiden. Eftersom mamma och Jörgen flyttat ut till stugan nu är jag själv hemma och jag kan göra precis vad jag vill. Så jag köpte med mig lite godis och kollade på Mean Girls.

Efter att ha kollat på tv i några timmar somnade jag och vaknade vid 11 tiden idag. Gick ner till stan och köpte ett Thomas Sabo smycke, fick bli en röd flugsvamp :) Sen var det en arbetsintervju på Viskan, gick jätte bra och får vänta ända tills mitten av augusti för att få veta om jag fick det eller inte.

I morgon blir det en till arbetsintervju. Håller tummarna att jag får något av jobben iaf. Det som lockar mest är den jag var på idag, verkar huuur kul som helst!!! :D

Ha en bra dag!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0