Grill, jordgubbar och Shrek

Igår mötte jag upp pappa vid hans jobb sedan gick vi hela vägen hem till Dammsvedjan. Var väldigt jobbigt pga att det var så varmt. Stannade på Maxi för att köpa med oss grill och jordgubbar.

Vi åt och ha en jätte mysig kväll. Första gången jag ätit jordgubbar i år och dom var sååå goda. Får passa på att äta massa nu :)

Kom hem lagom tills Shrek började och sedan somnade jag gott vid 12 tiden. Natten har varit jätte konstig, vaknade vid 5 tiden och trodde att det regnade ute. Eftersom mitt fönster var öppet fick jag för mig att alla spindlarna skulle komma in till mig. Så jag kröp undertäcket och vågade inte kolla. Haha så kan en natt med mig se ut :P

Vaknade för en timme sen och ska snart ut och sola innan jag ska möta Math nere i stan vid 1 tiden.

Ha en bra dag.
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0