Ledig

Det är rätt skönt att vara ledig och inte behöva tänka på något. Fast just nu går min hjärna i 110 dygnet runt. Studenten nästa vecka och jag känner mig jätte stressad över det. Även om mamma och pappa tar hand om allt är jag ändå stressad. Vet inte ens om jag vill ta studenten. Visst det kommer bli jätte skönt att slippa skolan och plugga men nu måste man verkligen börja fundera på vad man vill göra i livet. Jag har inget jobb än och tänk om jag inte kommer få det?
Går många tankar i huvudet, speciellt på kvällarna/nätterna när jag ska sova. Tror jag behöver en av och på knapp till min hjärna.

Idag kommer Sebastian hit, sista gången vi träffas innan han åker till Örebro. Ikväll är även friskolornas bal så ska ner med Sebastian och Math :)

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0