Letar bil

Har suttit i fler timmar nu och försökt hitta en bil. Om jag inte var tokig innan kan jag säga att jag är det nu!! Har nog kollat igenom alla bilarna under 20 000 på hela blocket.

Har hittat några intressanta men det ska alltid vara något rost, drar för mycket i bensin.. blablabla..
Just nu känns det som jag aldrig kommer hitta någon bil..
Som tur är har en kompis lovat att hjälpa mig och åka och kolla på bilar. Jag kan ju ingenting om bilar utan bara kollar hur den ser ut så kan vara rätt skönt att ha med någon som kan lite :D

Vi får se när jag slår till.. Jag vill ha en bil till nästa vecka!
// Mickan

Kommentarer
Postat av: jennie

så är det nästan alltid när man är ute efter något.. om du inte letar så ska du snart se att det dyker upp nått som passar : )

2009-07-01 @ 21:55:49
URL: http://trollunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0