LOVE <3

Jag och Sebastian träffades på Trägårn den 6 december. Vi satt ute och Mathilda skulle röka och eftersom hon inte själv hade någon tändare frågade hon Sebastian. Vi började prata och kom in på piercingar. Eftersom jag vill göra allt när jag är lite rund under fötterna sa jag till Sebastian att jag själv ville pierca mig i ansiktet (vilket jag egentligen inte vill :P).


Vi satt en bra stund och pratade men efter ett tag fick jag för mig att dra så jag och Mathilda gick till Tonic. Träffade eller pratade inte med han sen, letade lite på nätet men blev inte mer med det.


Den 9 januari hade jag fått en kommentar från Sebastian via bilddagboken och blev jätte glad. Det var den kvällen jag, Mathilda och Emelie var ute hos Mathilda och åt tacos, kollade på film och pratade.


Den 12 januari började vi prata via msn och sen den dagen har vi pratat varenda dag. Vi kunde sitta framför datan och prata i flera timmar. Sen den 24 januari skulle båda gå ut så vi bestämde oss för att träffas på Trägårn. Det var jätte mycket folk ute så tyvärr kom inte dom in på Trägårn men efter att ha stått i en låång kö för att komma in på Tonic träffades vi där. Träffades dock inte så länge men vi fick i alla fall träffas lite.


Helgen efter träffades vi sedan igen och sen har det bara fortsätt. Nu den 24 juni har vi varit ihop i 5 månader :D


Första kvällen vi träffades.


Bild tagen sist vi träffades :D

// Mickan

Kommentarer
Postat av: sebbe!! ditt blåbär

ÄLSKAR DIG SÅÅÅ:D<3

2009-06-18 @ 16:09:50
URL: http://bonicraiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0