Sol

Sitter nu i villavagnen, har mobiltbredband med mig så inte ens här nere slipper jag nätet.

Kom ner vid halv 11 tiden igår, kollade de sista på Beck filmen sen somnade man gött. Vaknade i morse vid halv 10 av att det var typ 100 grader i villavagnen (nackdel med villavagn: det blir såå varmt). Efter att ha hälsat på världens lyckligaste hund (Foxi sprang fram till en och hoppade i en evighet) och ätit frukost med färska frallor tog jag på mig bikiini och la mig i solen. Låg sen i solen tills halv 3 då jag gick och duschade. Cathrin klippte mig och sedan var jag lika varm igen, ingen idé och duscha ju!!

När hon hade klippt mig åkte vi iväg till Ullared. Hittade lite små saker och det slutade på nästan 500! Även om allt är så billigt blir det mycket ändå, antar att man köper så mycket onödigt.

När vi kom hem satte vi oss ute i solen och tog en öl. Jag lekte massa med Foxi tills jag blev helt slut och nu sitter vi framför tv och kollar på en film. Hörde precis att det ska bli lite fika här :D Gott! Haha här nere äter man hela tiden, inte mat utan allt annat som godis, kakor, chips lite godis igen osv. :P

Nu ska jag äta lite kakor, vi hörs i morgon!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0