Synska barn

Helt seriöst jag sitter livrädd här hemma.
Satte på tvn och började kolla på Tyra Banks och de handlar om synska barn. Dom berättar massa intressanta saker och jag börjar bli lite halv rädd. En tjej berättar att hon såg som kryper fram under sängen och ler åt henne. Nästa vecka kommer denna "person" fram igen. Tjejen säger då till "personen" att hon inte vill ha han där. Anden eller va de nu var bli arg och biter tjejen i benet. Dan efter är såret konstigt så hon går till läkaren. Läkaren har ingen aning om vad det var men trodde det var bränsår.

Fatta va läskigt!!! Självklart ligger jag i sängen när dom pratar om det så nu ligger jag här, i mitten av sängen och ligger ihop kurad. Uscha! Tycker sånt är jätte läskigt, det läskigaste är att man alltid har hört att andarna är goda men så är det antagligen inte :S

Usch nu vill jag att någon kommer hem!!!!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0