Tjejkväll och krogen

Igår var jag så trött så orkade inte sätta mig vid datan och berätta om lördagskvällen.

Kom till Math vid 6 tiden och mötte två glada tjejer. Satt och lyssnade lite på musik tills Carro kom, sen lagade vi mat. Blev jätte gott men med tanke på att jag hade varit hos farmor och farfar innan och ätit massa kakor var jag inte speciellt hungrig. Självklart åt jag ändå och blev riktigt mätt sen. Carro åkte och hämtade sin vattenpipa sen satt vi och lyssnade på musik och rökte. Var jätte trevligt :)

Efter att Kent och Martina ringt ett antal gånger (dom var festsugna) åkte vi till dom vid halv 10 tiden. Kom dit när dom redan var lite runda under fötterna. Martinas nya kille bjöd på öl så man drack ett antal innan vi vid halv 12 tiden drog ner till stan. Blev först Trägårn där man även blev bjuden på en drink och en öl. Jag och Math skulle gå på toa för andra eller tredje gången och självklart är det typ 8 i kö på tjejernas och ingen kö till killarnas. Jag och Math smyger in på killtoan och gör våra behov. Plöstligt börjar Math hålla på med toarullshållaren. Fattar inte vad hon håller på med och frågar vad hon gör. "Man måste tänka ekonomiskt." Jag viker mig av skratt samtidigt som toarullshållerna går upp med världens smäll så hoppar högt.  (Dan efter visar det sig att det var en hel rulle så nu har hon ett tag).

Går vidare till Tonic och dansar lite, pratar me lite folk och går sedan hem vid kvart i 2 ungefär. Math följer med hem och hon somnar med en gång. Jag ligger i sängen och kan inte somna, går in på msn, smsar med folk och somnar tillslut vid halv 5 tiden.



(Math har toarullen i väskan)
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0