2009.03.03

Idag är jag faktiskt mycket piggare än vad jag var igår, men har en grym träningsvärk. På träningen igår insåg jag att jag inte tappat alla mina muskler utan bara en del av dom. Jupp det finns lite kvar under fettet. Haha.

Idag slutar jag vid 4 tiden sedan blir det träning (jupp idag igen) och övningsköra med pappa. Får se hur mycket jag orkar för trotts att jag sovit många timmar i natt känner jag fortfarande ganska trött. Vet inte om det beror på att jag var ute i lördags eller va det är. Jag håller tummarna att det inte är något virus i kroppen för det kommer jag inte orka.

I morgon har jag bokat tid för att prata med en på skolan om min framtid. Ska fråga henne lite med studielån och sådan. Känns jätte bra och känns som man börjar få ordning på livet. Börjat träna igen, snart körkort och förhoppningsvis snart en kurs man vill gå.

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0