2009.03.04

*Gäsp* Guuuud va trött jag är. Fattar inte, somnade ändå riktigt tidigt igår men är lika trött idag. Men trotts att jag var så trött i morse sitter jag i skolan just nu. Tråkigt men sant. Har näthandel och vet ni vad vi gör? INGENTING. Läraren gick in och tog närvaro sedan gick han. Vi är bara 10 elever på lektionen och hälften har gått och handlat frukost resten sitter och lyssnar på massa filmer eller gör annat på datan. Alltså ingen jobbar och det har snart gått en halvtimme! Sånt här blir jag så trött på för när man är i skolan kan man lika väl jobba, om man ska göra annat kan man lika väl vara hemma och sova.

Idag blir det möte med syv (heter hon så?:S) sedan slutar jag vid 11.40. Ska hem och sova lite, duscha sen övningsköra kl 14.30. Har dubbellektion så är klar vid 15.50 då ska jag träffa Sebastian och sedan inte göra något.
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0