Gratis mat

I lördags träffade jag en kille inne på Donken, kände igen han jätte mycket men kunde inte riktigt placera han. Efter ett tag kom jag på vem det var. Det var en kille som jobbade på Superstar, den pizzerian jag och Em åt jämt på innan. Han sa att jag och min kompis (Em) skulle titta upp nästa vecka så skulle han bjuda oss på kebab.

Så idag tänkte vi att vi åker upp dit så får vi se om han bjuder. Vi åt och han kom fram och pratade med oss ett antal gånger. Tänkte att han nog inte skulle bjuda. När vi hade ätit upp blev vi bjudna på kaffe men eftersom vi var så mätta tackade vi nej. När vi sedan gick lovade vi att vi skulle komma upp nästa vecka och mycket riktigt han bjöd oss på maten :)
// Mickan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0