Sjuk

Igår kom Sebastian hit på kvällen. Jag kände mig lite febrig så tog tempen. Hade 38,8. Var bara att lägga sig i sängen och försöka sova. Sov i 4 timmar sen vaknade jag klockan 2 och kunde inte somna om. Har aldrig vart med om en sån feber jag hade i natt. Svettades och hade nästan panik i sängen. Sebastian vaknade några gånger och frågade hur det var med mig. Tillslut med klockan 6 och klockan ringde. Efter att ha sagt hejdå till mitt blåbär la jag mig i sängen och sov till klockan 2. Började kolla på en film men kollade bara i 40 min sedan somnade jag igen 2 timmar.

Tog tempen igen och nu är den nästan borta. Tur det. Har tagit mig en dusch och bytt mina lakan. Är fortfarande helt slut men som tur ä är det jobbiga febern borta!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0