Dead By April

Nu har jag varit hos pappa och pratat om livet. Sitter hemma nu igen och kollar på cops. Som jag lovade innan ska jag berätta lite om i helgen.

Först på dan hade vi kalas för halvsyrran, var lite stressigt innan alla kom. Vid 6 tiden gick jag ner till stan och mötte upp Sebastian, Mattipatti och Kent. Gick till några på Norrby (eftersom jag aldrig kommer ihåg namn kommer jag inte ihåg vad dom hette). Var där med massa nytt folk man aldrig träffat innan, alltid kul med nytt folk. Sedan vid 10 tiden tog vi taxi till militärpalatset där dom skulle spela.

Vi gick in och köpte varsin öl och lyssnade på förbandet. Sen började dom spela. Vet inte om det var för jag hade druckit så mycket eller vad de var men tyckte inte det var så bra och tyckte knappt dom spela några låtar.... Men det kanske blev lite för mycket dricka??






// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0