Göteborg

Nu sitter jag i skolan och har näthandel. Inte det roligaste men denna gången är den sista sedan är vi även lediga på onsdagar. Sååå skönt! Nästa vecka är det bara tisdag sedan ledig och veckan därefter är vi lediga hela veckan.

Kommer nog åka till Varberg om två veckor. Om det är fint väder kan man lika gärna vara där nere och sola, ta det lugnt och bara va. Vet inte hur länge jag stannar men inte mer än en vecka iaf.

Idag ska jag och mamma åka till Göteborg, ska kolla på studentkläder :D Jiippppiii. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig men blir ju en vit klänning. Kommer nog satsa på några snygga skor, kanske i färg istället. Vi åker med halv 12 tåget (eller bussen :S) sedan ska vi gå där hela dan, äta lunch och bara mysa. Har inte varit i Göteborg på evigheter så ska bli riktigt kul. Får hoppas att jag hittar några snygga kläder med.

Kommer nog inte komma hem så sent ikväll, mitt blåbär ska komma plus att det är ju praktik i morgon. Sista veckan sedan slipper man det med. Ibland är livet härligt!! :D

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0