Guitar Hero

Förstår inte varför jag börjat blogg igen egentligen? Kanske inte ska lägga ner bloggen ändå?

Mitt Guitar Hero har inte funkat den senaste tiden men när jag prövade igen i onsdags fungera de igen. Nu är det dock väldigt segt tills man kommer till låtarna. Innan har jag bara spelat på Easy eftersom jag inte har orkat att lära mig att använda den blåa knappen med. Men efter att ha spelat i 4 dagar i sträck har jag kört igenom ALLA meduim låtarna :D Känner mig jätte duktig och ska snart testa på Hard. Men jag vet hur mitt tålamod är så tror inte jag kommer lyckas.


Nu är det snart studenten och jag är ledig till dess  :) Så i början på veckan kommer jag ligga och pressa i solen (man vill ju inte vara som ett spöke på studenten). Har även pratat om att åka ner till Varberg några dagar men får se hur det blir med det.

Nästa helg ska mitt blåbär åka upp till Örebro och fira hans systers student. Första helgen vi är borta från varandra men det kommer nog gå bra. Tror vi kommer ta en tjejkväll kanske med Laserdome, tacos, film och öl! :)

Nä nu ska jag spela Guitar Hero igen ;)

// Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0