Loppis

Efter att ha legat i 5 timmar igår somnade jag äntligen och efter 3 timmar ringde klockan. Var bara att ta tjuren vid horna och gå upp. Åkte iväg till Åhaga vid kvart i 7. Den stora loppisdagen som självklart min mamma skulle stå på. Jag var snäll och hjälpte henne mot lite pengar.

Loppisen öppnade vid 9 och var öppen till 14. Var inte jätte kul men dagen gick rätt fort ändå. Mycket skit över men fick ihop ganska mkt ändå. Jag fick 900 kr och mamma klantig som hon är hade ställt sig på en parkering för länge. Så parkeringsböter på 350 kr fick det bli. Mindre kul.

Kom hem vid halv 3 och gjorde fort lite makaroner sedan la jag mig i sängen för att kolla på Tyra Banks show och efter de Top Model. Somnade och vaknade när nästan Top Model var slut.

Snart kommer Sebastian hit och om jag gissar rätt blir det nog bara film och lugnt ikväll. Blir nog att jag somnar i en varm famn sen! :)
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0